Przejdź do głównej zawartości

6500 mAh Battery Case For Samsung Galaxy Note 8





Materiał : ABS+PC
Bateria : Li-Polymer, 6500mAh.
Input  :   5V   2.0A
Output : 5V  2.0A
Waga około 0.3kg

Storage / transport temperature: -20 ± 50
Cycle life: ≥ 500 times
Charging time: 8 hours


Materiał z jakiego jest zrobiona obudowa nie jakaś super hiper ale nie palcuje się i nie jest śliski.

Miałem obawy z wsadzaniem telefonu do tej obudowy, bo nic tu się nie rozsuwa tylko trzeba włożyć telefon pod pewnym kątem i go dopchnąć. Sam producent w instrukcji obsługi wskazuje aby kąt wkładanie nie był większy niż 15 stopni. Jak już siedzi to bez żadnych luzów. Z wyjęciem nie ma problemu.
Telefon w tej obudowie robi się praktycznie dwa razy grubszy. W moim codziennym casie Alcantara, grubość telefony to 11 mm, w tej obudowie to już 20 mm.  Wagowo czuć że nosimy małą cegiełkę. Problem mam z przyłożeniem palca do czytnika linii papilarnych bo znajduje się on wówczas w dość sporym zagłębieniu i czasami muszę trochę przekręcać palec aby zadziałało odblokowanie. Podobnie jest z dostępem do rysika, aby go wyjąć w miarę łatwo trzeba użyć palca wskazującego lub najmniejszego.
Na działanie NFC oczywiście nie ma co liczyć.
Ale te wady są jeszcze do zaakceptowania.
Najgorzej jest gdy zaczyna się ładowanie telefonu i mam go w kieszeni, wówczas zaczyna robić się nieprzyjemnie ciepło. Max jaki udało mi się zarejestrować to 45,7 C, ale nie na całej powierzchni, tylko w jednym punkcie, w większości obudowy jest około 32 C.


Z tyłu jest przycisk z małymi diodami które po naciśnięciu informują o poziomie naładowania obudowy.

Po bokach mamy też dostęp do przycisków telefonu, które trzeba wcisnąć odrobinę mocniej niż zwykle.
Niestety case jest niższy niż ekran, więc łatwo go zarysować kładąc telefon w tej pozycji.
Pojemność baterii jest mniejsza niż deklaruje sprzedawca.
Oto wyniki pierwszych ładowań casa, od 0% (case nie ładował już telefonu i miernik wskazywał zero przepływu prądu).

1. ładowarka 2.1A czas ładowania około 3,5 godziny,  5581 mAh.
2. ładowarka 1.0A czas ładowania około 7 godzin,       5563 mAh.

Naładowanie od 0 do 100% Samsung Note 8 z PowerCasa zajmuje około dwóch godzin.



Produkt zakupiłem na Aliexpress w cenie 65zł, dotarł do mnie po 3 tygodniach.
Nie mam zamiaru go nosić codziennie, jest zbyt ciężki, ma mi zapewnić zapas energii
na  wycieczkach po górach czy lesie.
Z racji mniejszej pojemności akumulatora niż deklaruje sprzedawca, zgłosiłem ten problem w Aliexpress i dostałem zwrot części pieniędzy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Lyck Sosnowe wrzosowiska rodziny Koschull

 Sosnowe wrzosowiska, budynki mieszkalno gospodarcze rodziny Koschull. Lyck - Ełk Kiefernheide - Sybba - Szyba Chodząc po lesie natknąłem się na 3 słupy. Na dawnych mapach , to miejsce nie ma żadnej nazwy. 1938r W sieci znalazłem słabo opisane zdjęcie które idealnie mi pasuje do znaleziska. 1930-1940r Pasują mi tu te 3 słupki jak, pokrywa się też z układem starej mapy i tym co jeszcze dziś zostało w lesie po fundamentach, oraz nazwisko Koschul. A tak wygląda teren na mapach Geoportal.gov.pl Niestety nie doszukałem się niczego o tej rodzinie.

EnerGenie EG-PMS2-LAN

Nie polecam! Zdarzało się jej zawieszać, kontrola z aplikacji na komórce często nie działała. Lepiej sprawowała się aplikacja innej firmy (aczkolwiek do zarządzania jedynie lokalnie). Do tego jej piszczenie i brzęczenie było strasznie irytujące i męczące. Po 2 latach przestały się odzywać dwie sztuki, zdaje się że to układ sterowania padł, bo jeden strasznie się grzeje a w drugiej sztuce piszczy.

Forticlient VPN SSL Stop 40%

Na Windows 10 po którejś tam aktualizacji przestało działać połączenie VPN w aplikacji forticlient. Zestawienie połączenia kończyło się zawsze przy 40% z komunikatem jak niżej. Nie pomaga ponowna instalacja clienta, jedynie przywrócenie systemu sprzed aktualizacji windowsa, ale to żadne rozwiązanie. Problemem jest ustawienie proxy w IE (pomimo tego iż nie powinno ono mieć znaczenia). Należy je wyłączyć.